Reis naar Noorwegen juli 2019

Einde van de reis, maar niet het einde van ons verhaal

Het is alweer een week geleden zowat dat we wat te melden hadden. Natuurlijk is er wel wat te vertellen geweest, maar daarvoor ontbrak het ons de tijd.

Nu laten we jullie weten dat we weer goed thuis aangekomen zijn.

Op de vlucht van St. Louis naar Reykjavik hebben we het Noorderlicht mogen zien. Heel indrukwekkend. Lastig om er vanuit een vliegtuig een foto van te maken maar als je goed kijkt, kun je het zien.

Na twee lange reizen, 6,5 uur en 3 uur, hadden we toch wel heel veel honger want we hadden alleen een goed Amerikaans ontbijt gehad voor we vertrokken en een broodje in het vliegtuig. Al om 10:30 uur zaten we dus aan een hamburger op Schiphol! Maar wij waren al zowat 24 uur op de been en die laatste maaltijd was dan ook heel lang geleden.

Daarna met de trein naar Den Bosch en Drik, mijn zwager, heeft ons daar opgehaald en weer thuis afgezet.

Moe maar voldaan, wat heet moe, ik was kapot! een dutje gedaan van anderhalf uur om toch weer vanavond op een 'normale' tijd naar bed te kunnen. Nadat ik wakker werd, liep ik rond als een zombie, alsof ik, ik weet niet wat gedronken had. Dus écht slaapdronken.

De rest van onze belevenissen volgen zo gauw mogelijk.

Het is weer heel fijn weer thuis te zijn. Troela is opgehaald en die was ook weer heel blij ons te zien.

Reacties

Reacties

Joke van Kampen

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Ik weet wat het is om als een zombie rond te lopen hoor,
ben pas met Rita naar Mexico geweest en zijn ook 24 uur onderweg geweest.Maar uiteindelijk
is het de moeite waard.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!